SeindahSenyuman

SeindahSenyuman

Monday 17 June 2013

Persahabatan

Assalamualaikum..
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Tegur aku jika aku mulai sombong...

Tegur aku jika aku mulai angkuh...

Tegur aku jika aku mulai salah...

Kerana aku sangat memerlukan...

Sahabat sepertimu...

Hari ini...

Esok...

Dan Selamanya...


Persahabatan itu seperti tangan dengan mata...Saat tangan terluka, mata menangis...Saat mata menangis, tangan menghapuskannya... "SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"


HaNyA zAmAn p'skOLahAn sHjA yG mngAjaR KitA eRti pShbAtaN & rMjA,dN biLA zmAn itU b'laLu NesCyA iA xakN kMbLi Lg..MasA iNi juA kitA mBwA hLuAn maSiNg2,mGkiN sUkar Utk kitA sEmUa bRsaTu kMbLi dLm 1 tMpt skciL bliK drJh,blAjr,bgUrau,kE kaNtiN bsmA..trBukti zMan pljAr adLh zMn rmJa yG sukAr dLupakn..mGkiN 1 hRi Nnti kTa aKn mnAngiS krNa rindUkn zMan pLajar yG sgT indAh..Jd hrgAiLah zMn rMja n pSk0lhan aNda..

Seseorang yang disayangi...Apabila aku kesepian, hiburlah aku dengan suaramu...Apabila aku sakit, ubati aku dengan kasih sayangmu...Apabila aku mati, jngn mandikan aku dengan air matamu...Apabila aku terkubur, kuburlah aku dengan hatimu...Dan apabila aku tersesat, selamatkan aku dengan doamu...





Kutujukan khas buat sahabat2 ku tercinta & tersayang serta teman2 yang mengenali diri ini...

Daripada: Raedah... 

No comments: